Nominert til Norges beste

Skulebiblioteket vårt er nominert til årets bibliotek i Noreg! Litteraturformidler David og bibliotekar Torhild er kjempeglade for nominasjonen.

Her er eit utdrag frå grunngjevinga:

• Biblioteket er ein god og trygg stad å vere for elevane, med flotte lokalar og dyktige tilsette.
  • Biblioteket er ein viktig pådrivar for grunnleggande leseferdigheiter, som er eit satsingsområde på skulen.
  • Dei tilsette formidlar litteratur på ein engasjerande måte som treff den mangfaldige elevgruppa.
  • Litteraturformidlaren gir elevane moglegheit til å diskutere litteratur i ulike fora, mellom anna gjennom ein leseaksjon, litteraturpris og podkasten «Årstad leser».
  • Biblioteket har òg ein bokklubb, som er svært populær blant elevane.

Dei nominerte er:

• Samnanger folkebibliotek
  • Sør-Varanger bibliotek, Kirkenes
  • Skolebiblioteket ved Årstad vidaregåande skule, Bergen
  • Fagbiblioteket på Sykehuset i Vestfold, Tønsberg
  • Lillestrømbibliotekene

Les meir om prisen her: https://norskbibliotekforening.no/sterke-kandidater-til-arets-bibliotek-2023/