Kari Danielsen er ny rektor på Årstad

Portrettfoto av ny rektor

Kari tar over som rektor på Årstad 1.mars.

Kari kjenner skolen godt etter 6,5 år i skoleledelsen på Årstad vgs, 4 år som assisterande rektor. I tett samarbeid med avtroppande rektor har hun ledet an i utviklingsarbeidet på skolen. Dette har hun gjort ved å la lærarar på skolen sjølv velje ut temaer dei brenner for å utvikle og de har fått tid og midlar til dette, parallelt med at Kari har veiledet dei gjennom prosjektane. Medverking frå tilsette og elever har vært en nøkkel til at dette lykkes.

Dette har også gjort Årstad til ein arbeidsplass der tilsette som brenn for utvikling får utfolda seg og der styrkane deira kommer fram. Elevar med tilsvarande drivkreftar har også nytt godt av denne måten å lede på.

Når Kari overtar roret etter Rolf vet vi altså at vi får en rektor som kjenner skolen og både vil gi oss kontinuitet samtidig som den positive utviklinga held fram.